skit också!

Alltså varför ska det ALLTID dyka upp något mög så fort saker och ting går ens väg?
Idag kom ändå en av de värsta kallduscharna som jag fått på sistone, min hyresgäst skickade ett mail till mig med ett brev från styrelsen i min bostadsrättsförening ang. uthyrning, om att jag ska kontakta dom- JA DET GÖR JAG GÄRNA OM NI KUNNAT MEDDELA MIG NÅGON KONTAKTINFO!!!!! AS!
Hur svårt kan det vara att lämna ut sina kontaktinformationer? Har googla som en galning, ringt de telefonnummer som jag lyckats hitta utan resultat! Blir så matt!
Måtte jag bara få lov att ha kvar mina hyresgäster till deras kontrakt går ut i augusti, så håll tummarna :)
 
En annan sak som hände idag, dock rolig sak, var att jag fick vara referens till en kompis som resulterade i att hon fick jobbet!!! Känner mig så glad att kunna hjälpa till med det lilla jag kunde, STORT grattis vännen! :)
Ja alltså jag tror ju inte att hon fick jobbet enbart på min referens men det kändes ändå bra att kunna hjälpa till :)
 
Jaja, får hoppas att saker och ting löser sig imorgon! Så jag kan fortsätta fokusera på praktiken :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0