Nyårsafton!

Då var det årets sista dag idag!
 
Jag har redan lagt masken för kvällen...
 
eller vad tror ni?
 
Köpte ett prova på kit för lite sedan, som jag ännu inte hunnit testa, så tycke det var dags nu, återkommer med utvärdering :)
 
Ikväll ska vi tydligen vara här (som sagt innan) ska bli trevligt, annorlunda men trevligt. Gästerna kommer redan vid 16, då vi ska förbereda maten tillsammans, orolig för hur det kommer gå ;)
Men trevligt att slippa vara den som står o stressar med allt, kan man istället slappna av o göra en ansiktsmask innan ;)
 
Sambon är o kallbadar, lika bra så han slipper bli skrämd av mitt vackra ansikte ;)
 
Vad är era planer för kvällen?
 
Ska försöka mig på en årsresume om en liten stund med :)
 
Ha det så bra så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0