Lea!! <3

Äntligen har hon kommit! Lilla Lea! Så söt. Massor med hår. Lite butter ;)
 
 
I sin fina new delivery body :) Det står det på rumpan, ursöt :)
 
Här är hon ca 3 timmar gammal så kan ju förstå att hon blir lite butter när alla ska dra i henne och fotografera hela tiden när man vill sova ;)
 
Så nu kan F även titelera sig som morbror och jag låtsas att jag får vara moster <3
Söta fina efterlängtade Lea! Välkommen! <3 <3 <3
 
Innan vi åkte och hälsade på prinsessan så var vi på brunch på dragörkajen, supermysigt och sååå gott! Fortfarande mätt! Men jösses vad trevligt det är, att man inte gör det oftare :) 
Ett härligt gäng som samlades och åt och åt och åt och snackade en massa skit samtidigt :)
 
Har även hunnit med ett besök på gymmet, som tur är efter denna dagen ;)
 
Från att inte ha någonting alls att göra till att ha en fullspäckad dag helt plötsligt, älskar't! :)
 
Hoppas ni haft en skön söndag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0