söndag= jobbdag

ja det gäller ju att passa på att jobba lite extra medan man fortfarande har jullov ;) Examination 1 är så gott som klar, så den ska skickas in imorgon, hoppas verkligen den är ok, för annars vet jag inte vad som är fel :/
 
Jaja inget livsavgörande direkt, efter allt som hänt denna start på året så får man lite perspektiv på saker och ting och jag märker att jag är mer käänslig än vanligt, men det är kanske inte så konstigt.
 
Oavsett ska det bli skönt att åka o jobba, låsa in sig i bunkern och stå i sin egna lilla värld och spanar skinka är kanske inte så tokigt denna söndag ;) Kan behövas!
 
Imorgon vänder iaf lite av allt tråkigt som hänt då det äntligen ska ske något roligt :)
 
Hoppas ni har en skön söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0