oj vad tiden går..

..har ju helt missat att uppdatera :) Trodde inte det var så länge sedan jag skrev. Jaja, vi firade sambon i fredags med att gå ut o äta på en kvarterskrog här hemma vid, fullt med folk- som vanligt och ändå har vi fortfarande inte lärt oss att boka bord innan, jaja, det löste sig- som vanligt :)
Efter det mötte vi upp Linda på Buffén, för en gångsskull var vi rediga och gick hem i tid (kan ha o göra med att L skulle upp tidigt dagen efter) ;)
 
 
Sambon blev nöjd med sin present! En pike från Gant och en tjocktröja från homme femme eller vad det hette :)
 
 
43-åringen njuter av en god planka på tuppen, Le Colize :)
 
 
I lördags var jag hos svägerskan och fick fixat min hemska utväxt! Äntligen, sist klippt vi bara det :) Sen följde vi med hem till dom o käkade och gosade med Lea :)
 
 
Som somnade gott i min famn <3
 
 
I söndags var vi rediga och åkte och handlade allt som behövs till lördagens examensfest, ja allt som gick att handla så långt innan. Skönt att ha det gjort. Sedan åkte vi på kalas i Toarp och firade min lilla busfia <3
 
Kusinmys <3
 
Busloppan som fyller 5 år på torsdag!!
 
 
 
 
Presenten från oss var en succé, även hos storasyster <3
 
Igår åktej ag till emporia och kollade lite, lyckades givetvis hitta två klänningar/tunikor som jag råkade köpa, men såå fina!
Ska nog ha den ena på lördag, så då får ni se den då :)
 
Idag har jag fortsatt plugga, redovisningsdags imorgon!!!! Panik!
Har även hunnit med en mysig runda i stan med Linda <3
 
Med andra ord, det har varit fullt ös här hemma de senaste dagarna ;)
 
Hoppas ni har haft det bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0