Grattis Berra!! <3

Idag skulle min fina härliga roliga underbara och saknade vän fyllt år! 49år för att vara exakt. Det var ingen som kunde göra en så galen och irriterad som han för att i nästa sekund få en till att ligga dubbelvikt av skratt. Är så tacksam att jag fick lära känna denna underbara människa som tyvärr inte finns med oss längre. Kan inte fatta att det är 5 ( !!! ) år sedan du lämnade oss <3 minns allt som det var igår, alla fester, alla jourjobb, alla samtal, allt!
 
 
 
Är övertygade om att du ställer till med en sjuhelsikesfest i himlen idag <3< <3
Grattis vännen <3
 
 
I övrigt lyckades jag lura med sambon till living och mio för att spana in möbler som vill flytta in hos oss nästa år ;) Hittade inte så mycket, hittade dock en soffa och det var inte riktigt med i kalkyleringen för 2015 :)
Körde inom mina föräldrar och tog en fika samt fick med oss en massa mat och mammas gamla mobil som vi ska ha till vår "hemtelefon" då den vi har är värdelös :)
 
Ikväll väntas det bli en lugn hemmakväll igen, vårt nya nu för tiden ;)
 
Hoppas ni haft en skön lördag!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0