Grattis hjärtat! <3

 
 
 Idag fyller min sambo år! 43år! Jösses så gammalt ;) 
 
Grattis!!
 
Vi kommer inte fira honom idag, eftersom jag åkt till jobb innan han slutat sitt jobb, så vi ses i bästa fall vid ett-tiden i natt :)
Får ta igen det imorgon, kan inte bestämma mig om jag ska lägga fram presenterna eller han ska få hållas till imorgon, egentligen roligare att ge dom när man är med men samtidigt är det hans dag idag, hmm klurig fråga, får nog fundera på det lite till, ja ungefär 30 minuter är max för sen måste jag bege mig till jobb ;)
 
Så vi ni gratta honom så heter han freols2 på insta :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0