Årets första dag!

Idag har vi inte varit allt för aktiva :) sambon vaknade tjugo i tre!! Galet!

Vi hade en riktigt bra nyårsafton.


Bordet dukat o klart :) 




Grabbarna stod för matlagningen! Helt underbart skönt att slippa!


Förrätten: lax på kavring med någon kräm uppe på och kaviar! 😋

Huvudrätten: oxfilé med gorgonzolaost på med gratäng o gorgonzolasås- sjukt gott!
Det bästa är att det även var min middag idag :)


Efterrätten: tärnad ananas som marinerats i Rom o mynta tillsammans med en brownie och vaniljglass, galet gott!

Alltså menyn igår: to Die for!
Och det bästa: urbilligt! Länge sedan jag åt så god mat! Allt var fantastiskt!


Kvällens yngsta deltagare :)







Hoppas ni hade en riktigt bra nyårsafton! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0