tjosan..

.. vad tiden springer iväg! 
Har hänt en massa roligt sedan sist jag skrev.
 
Jag har officiellt tagit examen! (dock väntar jag fortfarande på mitt examensbevis).
Vi har firat, med en lunch på Texas Longhorn, en god kall öl till den, avslutning på konserthuset för att verkligen sätta pricken över I:et med ett besök på möllan med de som ville/kunde från klassen.
Den bästa gruppen <3
 
Inne i konserthuset :)
 
Orkestern :)
 
På möllan :)
 
Min nästkusin o hans tjej kom ner så mitt firande fortsatte kvällen/natten lång i fredags ;)
 
 
Gick o åt på Le Colize (Tuppen) här hemma vid oss, för att senare gå förbi buffen på ytterligare ett glas. Men denna mannen:
Gav sig inte utan skulle tvunget ha en sånhär:
 
En jägerbomb, sjukt god men livsfarlig! ::)
 
Fina paret! <3
 
Det kändes i lördags att det var ett lååångt firande dagen innnan ;) från 11 på fm till 4 på morgonen ;)
 
Visar det lilla jag har från lördagens firande i ett annat inlägg! :) Ha en skön torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0