Förskollärare!

Jag är nu en förskollärare! Jag är klar med min utbildning! Sista dagen i skolan idag avslutades med en avslutnings"fest" av lärarna, himla trevligt intiativ.
Vi bjöds på cider och snittar.
 
Vi bjöds även på "skönsång" av lärarna ;)
 
 
Min klass :)
 
Känns helt obegripligt att vi inte ska ses och peppa varandra längre, utan nu ska alla ut på olika håll och jobba på olika förskolor, vi är liksom KLARA med skolan och kan numera titulera oss som FÖRSKOLLÄRARE!!! :D
 
Imorgon är det dags för ännu en avslutningsfest, i Konserthuset! :)
 
Hoppas ni med haft en toppen torsdag, detta är lätt den bästa torsdagen på väääldigt länge ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0