fortsättning...

... från förra inlägget. Firade min examen med släkt och vänner här hemma i lördags (för en vecka sedan) och det blev superbra och trevligt, så himla tacksam för alla fina underbara människor som jag har i min närhet! <3 <3
Dock blev det väldigt intensivt och jag lyckades glömma fota som jag brukar, men fick iaf några fotot, ska även förska samla in från andra som var mer aktiva :)
 
Buffén, som jag tyvärr knappt hann äta av själv men det såg iaf gott ut och alla gästerna gillade det :)
 
 
 
 
 
En styck stolt morbror till lilla Lea <3
 
 
 
Fina farfar <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där hade vi examensfesten i bilder. Tack o lov har jag inte fått filmsnutten som sambon spelade in när jag o min nästkusin sjöng stad i ljus, för det lät allt annat än vackert, men roligt hade vi. Så förlåt kära vänner som fick stå ut o lyssna på eländet ;)
 
Söndagen gick åt till att röja det värsta, leta efter en bil och förbereda sig för arbetsveckan som inleddes med en APT på kvällen. Jaja nu är det gjort och jag behöver inte tänka på det förrän om fyra veckor igen :)
 
Veckan har gått bra, tiden har sprungit iväg och det känns som jag varit där betydligt längre än bara en vecka men det är bara positivt. :)
 
Hoppas ni har en skön lördag, i snöovädert som tydligen hittade hit igen :(
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0