underbara härliga sol!

Idag har vi haft ett helt underbart väder i Malmö. Sambon och jag begav oss ut på en promenad, en liten nätt runda på lite mer än 3 timmar med ett kort stop på espresso house, där vi satt ute(!!!) Helt galet underbart att kunna sitta ute i januari utan att frysa häcken av sig :)
 
Skulle egentligen ha träffat en kompis idag men så blev det inte, men vi hade det bra ändå sambon o jag :)
 
Ikväll vankas det vår söndagstradition- TACOS!! haha, alla andra i Sverige äter det på fredagar men i vårt hem är det söndagsmiddagen, har kört det ett bra tag nu, alltid lika gott :)
 
Imorgon är tanken att jag ska cykla till jobb, hoppas på uppehåll då. Ska ändå bli skönt att få in det som rutin, gratis motion juh :)
 
 
Bjuder på en härlig vinterbild, taget för ett par veckor sedan under en annan vinterpromenad i soliga Malmö :)
 
Hoppas ni haft en skön söndag ni med <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0