nästa sista dagen...

..på 2014! helt galet! Tycker detta året gått ruskigt fort :)
 
Åkte på ett arbetspass på Atria igår. Gut! Välbehövliga extra slantar, tackar man inte nej tll :) Men så nervös jag var innan, har inte varit där sedan i september så det är ett tag sedan och visste inte om jag skulle komma i håg allt ;) Det var knappt kan jag säga, mindes inte vilket omklädningsrum som var mitt (finns typ 10 eller nåt sånt) och det hade varit bra jobbigt att gå in i fel :) Men jag hamnade rätt, då kom nästa problem, vilket skåp var mitt? haha jaja, kom rätt hittade skået och hade som tur var även nycklen med mig :) puh.
 
Alla planer för gårdagen blev av förklarliga skäl inte av, ganska skönt faktiskt, det gjorde att alla andra fick ta och bestämma lite inför nyår och inte förlita sig på att jag styr upp allt :)
Så idag pratade sambon med sin bror när jag kom upp och då hade dom minsan hittat en meny för morgondagen OCH bestämt att P och J skulle åka o handla allt! Tack!! 
Sambon o jag började städa direkt så nu är även det klart, skönt! Resten av dagen ska jag bara slappa har jag bestämt mig för :)
 
Ha en skön tisdag, årets nästsista dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0