annandag jul

redan sista dagen på denna julhelgen, men det kan kvitta- är ju ledig till den 8 januari :)
 
Julafton firades hemma hos svärmor, med alla syskonen (sambons alltså) och respektive samt de få syskonbarnen som finns (väntar ju på den lilla) det var trevligt men kändes konstigt att inte vara med mina nära o kära, fick uppdateringar från mina kusiner och min vän (som även råkar vara gift med min ena kusin) och visst känns det lite i hjärtat när man inte är med, men dom hade det bra ändå ;) Och julafton är ju trotsallt bara en enda dag :)
 
Gårdagen spenderade vi hemma, jag och sambon. skönt. Tog oss ut på en härlig men kall promenad. Årets första snö hade kommit under natten. Solen lös upp tillvaron. Underbart.
 
 
 
Malmö är bannemig väldigt vackert :)
 
Idag gick vi upp till stan en runda, mest för att sysselsätta oss lite :) För att sedan ta bussen ut till svärmor o låna bilen, körde bort till outleten jag var på innan jul och fyndade två karaffer till oss själva med :) (Köpte en till julklappsspelet)
 
Nu sitter jag o väntar på sambon som är och kallbadar med sin bror! Hoppas ni haft en skön jul!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0