solig söndag

ännu en solig söndag här i malmö och jag sitter och ugglar i soffan med en ansiktsmask i fejjan :)
Sambon har begett sig iväg för att kolla fotboll och jag njuter av ensamheten.
 
För en vecka sedan var jag och fixade mina naglar, valde färg och glitter denna gången istället för mitt traditionella val som alltid annars är vanlig fransk manikyr :)
Supernöjd! Vad tycks?
 
 
Sambon gick en runda i stan med en kompis undertiden jag fick mina naglar gjorde och efteråt satte vi oss på 'haket' ett helt fantastiskt sunkigt ställe men superbillig öl :)
 
Vi inhandlade även lite ost på osthuset för sambons julklapp från kommunen, smarrigt! :)
 
I fredags var jag på stadsteatern med en kompis och såg
 
 
American Idiot! Superbra! Älskar musiken! Vi käkade på ett ställe som heter Los Arcos innan, helt ok men antagligen inget jag känner att jag behöver gå tillbaka till ;)
 
Avslutade kvällen med ett glas vin på Hilton, en härlig fredag! :)
 
Igår var det dags för tjejträff i Skurup, supertrevligt! 
 
Hoppas ni med haft en skön helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0