2014 årsresumé

Vi inledde året på bästa tänkbara sätt: I SINGAPORE med min bror och hans tjej!
 
Vi startade nyårsafton med att gå ut o äta på ett helt fantastiskt ställe. Renees syster och pojkvän var också med denna kvällen!
 
Sen tog vi oss vidare ut till clarks quay (lite som vårt lilla torg fast betydligt större)


Lyckades efter mycket om o men hitta ett ställe där det fanns sittplatser, dock inte det roligaste stället men vi hade det bra ändå :)
 
Dagen efter (första dagen på året) åkte vi till Indonesien!!! Såå vackert och underbart!
 




Vi hade ett par riktigt härliga lata dagar som var helt fantastiska, gjorde ingenting förutom njöt, sola, badade och hade det gott :)
 
Vi återvände till Singapore ett par dagar till innan det var dags för oss att bege oss mot kalla trista Sverige igen.

Och det var slut på att gå omkring barbent Och flip-flop :)
 
Firade sambon som fyllde år samma dag som vi landade och sedan firade vi mamma som fyllde 60 med att gå ut o äta på Johan P, helt fantastiskt gott 



Jag passade flickorna bus ❤️
 


Vi var på busfabriken :)
 
Firade farfar som fyllde 90!!! 

❤️❤️
 

Som fick i present att gå på en MFF match, med sin nya halsduk på förstås :)
 

Vi firade sambons gudson (även brorson) som tog studenten :)
 

Spelade VM-tipset, där det gick urbra för mig till en början iaf, oavsett så låg jag bättre på det än sambon o det är det enda som räknas ;)
 

Firade midsommar hemma hos sambons syster.
 

Hade finbesök av nästkusinen o hans tjej! 
 

Fick ett nytt sommarjobb!
 

Fick äntligen mina übersnygga skor!!! Kärlek! ❤️
 

Invigde som alltid malmöfestivalen med kräftskivan! Jag o Lorenzo tog borde och givetvis började det regna :)



Världens bästa bror kom hem på besök!!! ❤️❤️
 


MFF tog sig till Champions League, och vi var på plats o hejjade! :)
 

Vi åkte till Köpenhamn en dag, hela familjen :)
 


Var på tekniska museet med de här två! ❤️
 

Provade på livet som tvåbarnsmor ett par dagar när föräldrarna drog till Madrid för att hejja på MFF o njuta av varandra :)
 


MFF tog SM-guld, än en gång var jag på plats ;)
 
Jag klippte av mig håret! :)
 
 

Hamnade i tidningen, där jag tydligen blivit en större aupporter detta året 😂
 

Blev medbjuden på julgala av finaste Linda!
 

Verkligheten har kommit i fatt, snart dags att bege sig ut i arbetslivet och har nu fått mitt schema!
 

Är hemma hos min fina vän på glöggmys!
 

Välkomnar sötaste léa till familjen!
 

Förbereder för nyårsfirandet ;)
 
Hoppas ni haft ett minst lika bra år som jag haft! 
 
Gott slut och ett riktigt gott nytt år!!
🎊🎉🍸🍷🍹 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0