Suck!

Alltid är det något! När ska det ta slut?
Det har hunnit gå två dagar på det nya året (vet att det är dag 3 idag) och båda dessa dagarna har folk i vår närmsta åkt in till sjukhus! Nyårsdagen var det lilla Lea som dom åkte in med, hon fick inte i sig tillräckligt med näring och har legat kvar för observation.
 
Igår kväll när jag sitter och tittar på en värsting till syster kommer sambon in till mig o berättar att svägerskan kollapsat på jobb och åkte in akut till sjukhus, alltså va fan! När ska det ta slut?!?!
Var och hälsade på på sjukhuset idag och det kändes skönt att få träffa henne och höra henne själv berätta om hur det är o så, men fortfarande väntar vi på besked. Håller alla tummar jag kan för att det inte ska vara något allt för allvarligt, utan att det är något som går att åtgärda, fort och lätt! <3 <3 <3
 
För bara två dagar sedan träffades vi allihop och allt var frid och fröjd! Tänk så snabbt allt kan förändras! 
 
Var rädd om dig själv och ta vara på varandra! <3
Uppskatta det du har och ta inget förgivet! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0