Idag...

...är det min allra sista redovisning någonsin i skolans värld!!! Hur sjukt låter inte det? Jag är galet nervös men får hoppas att nerverna lägger sig till 13.00 :)
Övad igår och mindes ingenting av vad jag tänkt säga, inte bra! Övade igen igårkväll och mindes lite mer, dock inte allt, men men så det kan gå hursomhelst idag :D
 
Messade med F i min klass igår och sa att en vinlunch hade gjort sig idag och hon höll med, så vi får se om vi styr upp en vinlunch idag, hade varit gutt ;)
 
Nej nu ska jag återgå till att plugga manuset inför dagens redovisning!
 
Ha en skön onsdag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0