frustrerad...

..fortfarande inte fått tag på någon från styrelsen, testat o ringa på morgonen, förmiddagen, eftermiddagen OCH med ytterligare ett nummer! Suck. Vi körde bort till lägenheten efter praktiken idag, för att se om vi kunde se något eller någon som visste, pratade med det ena fiket där som gav mig namn o nummer, TACK! 
DET VAR FEL NUMMER!!!! OCH MÄNNISKAN GÅR INTE ATT SÖKA PÅ!!!! alltså jag ger upp!
WHY? why why lämnar man inte ut sitt nummer eller mail när man vill bli nådd!
 
jaja annars har det inte hänt så mycket, praktiken tar upp den mesta tiden även efter ;) Börjar få panik inför nästa veckas lärarbesök, vad ska jag göra? Vilka barn ska jag ha? Vilka teoretiker stärker det? Suck, så mycket nu och det känns som jag är liiiite förmycket personal och inte så mycket student, varit mycket bortfall av personalen vilket resulterat i att jag och min handledare inte hunnit sitta ner och diskutera saker o ting om min skola, jaja det blir nog bra :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0