Farsdag!

 
Satt och kollade igenom min blogg och inser att det var helt galet länge sedan jag var här inne och tycker ändå att det på något konstigt vis är lite trevligt med en blogg, där man kan se vad man gjorde för ett år sedan osv.
 
Har hänt en hel del sedan sist men minns inte allt ;)
 
Imorgon påbörjar jag min SISTA praktik!! Hur galet är inte det?! 
Denna gången kommer jag även att byta avdelning och då med även handledare, jag kommer att gå tillbaka till min gamla handledare (hon som jag hade i början av utbildningen) av den enkla anledningen att jag börjar jobba där i januari och då tycket båda mina handledare att det var bättre att ja fick vara på "rätt" avdelning sista praktiken :)
Så med andra ord: JAG HAR FÅTT JOBB!!! :) 
Om 2,5 månad är jag KLAR! Färdig förskollärare, sååå skönt det ska bli! Fast jag kommer nog sakna mina lediga dagar, sovmorrnar och korta dagar i skolan ;)
 
Idag är det farsdag och som sig bör har jag "firat" min pappa, det här med fira tycker jag är lite löjligt, är väl för tusan bättre att uppskatta varandra ALLA dagar om året och inte bara en?!
Men men, vi var iaf hembjudna till mamma o pappa på middag, fick då även umgås med min farfar, som jag är så galet dålig på att besöka!  F´s mamma var också med, så det blev en trevlig middag :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0