dag 2..

..dag två på praktiken är avklarade och det känns som jag varit där betydligt längre ;) Verkar som även min handledare tycker det :)
Känns så himla bra, för alla, har verkligen kommit och gratulerat mig till jobbet och önskat mig välkommen dit! Så kul. Känner mig verkligen uppskattade och önskvärd där :)
 
Det enda som inte är bra just nu är att den attans förkylningen inte ger med sig, så det blev ingen träning idag heller :( Känns som allt jobb som gjordes innan var förgäves men det är väl bara att härda ut och komma igång igen, även om det blir svårare ju längre man är borta ifrån det :/
 
Måste verkligen ta tag i att boka en ny tid för att fixa mina fransar, innan alla ramlar av :( Är så nöjd med att ha fina fransar igen :)
 
Examination 1 har blivit godkänd, så nu väntar vi bara på svar om examination 2 sen är första kursen på denna terminen klar och det är endast en kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0