På besök..

tänkte titta in en runda, var tydligen ett tag sedan ;)
 
Igår vi fick trevligt besök av Linda som hörde av sig på dagen och undrade om vi hade några planer för kvällen, det hade vi inte så vi fixa lite käk och Linda fixa efterrätt, mums!
Massa snack, vin och mat, en trevlig fredag med andra ord!
 
Idag har det inte hänt så mycket, vet inte om jag tycker att det är skönt eller om jag tycker att det är tråkigt haha, något rastlös, men bara något ;)
 
Ikväll har vi iaf lyckats bli bortbjudna på middag, inte fel :) Ändå nackdelen med det är när man ska dit och hem ;) men men man kan inte få allt här i livet :)
 
Ha en skön lördagskväll på er!
 
PS Jacqueline om du läser detta! har du byttat lösenord på in blogg? Utan att ge mig det? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0