tydligen onsdag idag!

Alltså snacka om förvirrad, jag och Linda är på folkets park och tränar, elelr har tränat klart- kanske det som påverkade min förvirrning :) När vi kollar in i träningslokalen på bottenvåningen och diskuterar vad det är när en som jobbar där säger vad det är för ett pass, inte en gång utan två eller tre gånger medans jag fortsätter prata om ett annat pass, för jag läser på MÅNDAGENS schema haha jaja, säkert inte första gången dom råkar ut för det :)
 
Iaf vi körde ett bodypump pass och jag måste säga jag gillar verkligen dom passen! Förstår itne varför jag har så svårt för att ta mig dit, ja det är tufft, ja det är sjukt jobbigt och smärtsamt men det är ju så jäkla härlig känsla, man är verkligen slut i hela kroppen efteråt! Nu återstår det bara o se om man kan röra sig imorgon, annars blir det lätt jobbigt på praktiken ;)
 
Har iaf bestämt mig för vem som får hyra min lägenhet, även om det känns bra så har jag redan ångrat mig haha
men det är bara att radera de andras mail, för läser jag igenom dom så mår jag inget bra alls :) Blir säkert hur bra som helst med dom här, verkade supergulliga igår, mer vet jag ju knappt om dom :)
 
Bjussar er på dessa vackra bilder en kväll som denna :)
 
 


Kommentarer
Linda

Hahaha :) Så ball!

2014-03-06 @ 07:09:09
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0