tidig eftermiddag

Fick gå hem tidigt idag, så skönt! Så då får man ordna eget mellis- slog till med kesoplättar och fröknäcke!
Alltså så galet gott, jag tror jag är beroende av båda två ;)
Vägde för skojs skull mina fröknäcke (brukar väga maten, men inte gjort det med fröknäcke innan) och det blev en ordentlig hög som jag fick äta :)
Tror jag får baka nytt ikväll eller imorgon :)
 
mmmmmm :)
 
Idag ska jag visa min lägenhet för eventuell ny hyresgäst, så vi får väl se hur det går :)
Hoppas bara att mina nuvarande hyresgäster inte börjat ta ner saker från väggarna än, för isf är där STORA hål lite överallt :/ Jaja, så är det, måste ju få sätta upp saker på väggarna :)
 
Ha en fortsatt trevlig tisdag på er :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0