TGIF!

Inte för att det är jobbigt att vara på praktiken eller tråkigt utan för att få lov att sova länge imorgon :) Alltså det här med tidiga morgnar är verkligen inte min grej, och nu har jag ju försökt att vara redig och fortsätta äta så bra som möjligt trots förskolematen och då går jag upp i ottan bara för att få i mig min havregrynsgröt, tinade bär och kvarg, väldigt gott men det tar emot när klockan ringer att masa sig ur sängen :)
 
Idag ska jag till Cilla och bli fin i håret, skulle egentligen varit där igår som jag nämnde men när jag kom dit så mådde hon inte alls bra och vi bestämde att ta det idag istället, den som väntar på nåt gott....
 
Känner mig sjukt redig, lånade hem en av förskolans Ipads och har suttit och jobbat vidare med min projekt som jag har denna perioden och fått gjort en hel del, ska fortsätta i helgen, sen får vi se vad personalen tycker om det :)
 
Tog med mig ett par av mina gamla high heels idag till förskolan, barnen älskade dom! ALLA ville ha dom på sig samtidigt och jag var så klart tvungen att prova dom och det kändes sååå bra att gå omkring med dom, är inte så ofta längre som jag har sådana skor, sorgligt men sant.
Dessa godingar inköptes på en av alla galna resor till England, kan tänkas att dom är köpta på någon Primark eller new look som vi ALLTID besökte :)
 
Nej men om jag ska bege mig till salongen då, ha en skön fredagkväll på er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0