Sovmorgon!

Idag har jag haft sovmorgon, så skönt! Saknar det här med att ta det lugnt på morgonen, inte så att man gärna går upp en timme tidigare när man redan går upp halv sex annars 😁
Så idag blev det en riktigt god frukost :)

Färsk frukt, vaniljkvarg och bananpannkakor, mums!!

Ska snart bege mig till Lund, för förhoppningsvis sista besöket på käkkirurgen, så håll tummarna, tror det ska gå bra, har inga känningar av det som tidigare var "ett problem" sen är det raka vägen till praktiken, kan inte fatta att det bara är två veckor kvar och då är sista dagen i skolan! Hjälp vad tiden har gått fort!

Ha en skön måndag på er alla! (Ja alla 5-7stycken 😂)

Förresten! Idag visade vågen sig på sin bästa sida, känner att det här är en bra måndag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0