Söndag igen!

Helt galet vad denna helgen har gått fort! Tyckte precis det var fredag eftermiddag och jag och flickorna var på busfabriken och roade oss :)
 
 
 
 
Igår åkte jag och Lotta som sagt till outleten i Löddeköpinge och jag är sååå nöjd med mina inköp! Varje gång jag går förbi och ser det blir jag så glad :)
 
Tyckte den blev himla bra där :)
Slipper man se vår röra vi hade där innan :)
 
 
Hade en fantastiskt trevlig kväll i Glemmingebro med en liten men tapper skara, många som tyvärr blivit sjuka, men dessto mer av allt det goda till oss ;)
Och på tal om gott har jag just nu fröknäcke i ugnen, sååå galet goda! Iaf Lenas, hoppas mina blir lika bra :)
 
Våra drinkar står på rad (får ju inte missa något)
 
Lena kom på en briiiiiljant ide att hälla våra drinkar i plastpåsar så vi kunde ta dom med oss i taxin haha
 
Urnöjd med sin idé :)
 
Vi kände inte att vi behövde ta med något :)
 
Hoppas ni hade en bra lördag ni med :)
 
Idag har det varit en väldigt lugn dag, vi tog oss till maxi och handlade lite annars inte mycket för världen :)
 
Fick fram mina äpplelådor, så fint!
 
Ha en skön söndag, nu måste jag återgå till svara på alla mail om min lägenhet, många som behöver en lägenhet tydligen :) Synd inte lika många vill köpa lägenheten ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0