SOL :)

Alltså vilket härligt väder det är idag! Kom ut på en promenad med Linda, sjukt härligt och väldans trevligt att hinna ikapp lite om vad som händer i liven :)
Vi tänkt ta en kaffe på väg och njuta lite extra av detta ljuvliga väder, men icke! Fullt på Kallis och inte öppet på övriga ställen som vi kollade så vi hoppade över kaffet denna gången.
 
Helt galet ont i vaden nu, att det skaa vara så besvärligt att motionera! Tror min kropp försöker säga till mig att INTE träna och vara nyttig haha
 
Nackdelen med det fina vädert är ju att man ser exakt hur groteskt smutsiga våra fönster är haha får ta tag i och ringa fönsterputsaren inom det närmsta :)
 
Hoppas ni får njuta av det fina vädert trots arbetsdagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0