slut igen..

..då var helgen över igen, tycker den går så galet fort och ändå har vi inte gjort något speciellt denna helgen! Galet!
 
Blev hembjudna till sambons syster + sambo igår, så slapp vi laga mat, urbra :) Fick en mysig och trevlig kväll, klockan hann bli ganska mycket innan vi promenerade hem igen, ett tecken på att man hade trevligt :)
 
 
 
 haha kom tydligen inte längre på inlägget från i söndags ;)
 
Har varit lite seg och känt mig lite hängig, mår bra och så men inte haft någon som helst ork, igår gick jag och lade mig urtidigt och somnade nog direkt, vaknade till 5 imorse och trodde jag hade försovit mig, urskönt att se att klockan inte var så mycket, så jag kunde med gott samvete "vila" lite till :)
 
Redan torsdag imorgon, vilket betyder att jag bara har EN vecka kvar på min praktik, känns helt sjukt! Sorgligt. Trivs så himla bra! Det enda minuset är att det är tidiga morgnar VARJE dag men så är det ju när man jobbar ;)
Vi har så många projekt på G så jag vet inte hur vi ska hinna med allt på endast en vecka, puh. Men det är kul, för idag påbörjades ytterligare ett projekt där jag är inblandad och från början var min ide, känns väldigt kul och bra att dom faktiskt lyssnar på mig och VILL arbeta på det sättet :)
 
Skulle egentligen tränat idag men känner att min kropp inte hade orkat det och vill inte "bränna" ut den utan kunna fortsätta röra på mig varje dag istället för att helt sluta för att man går för hårt ut, jaja en vecka mer eller mindre i viktnedgången, huvudsaken är ju att det går neråt, hade gäääärna fått gå lite fortare men tror inte en dag utan träning är hela världen :) Har iaf varit sjukt redig och inte ätit något onyttigt på praktiken och då äts det kakor, kex, godig VARJE dag nästan haha
En kollega hade bakat och tog med sig kakan till avdelningen, när dom andra mumsade godkaka (såg god ut) satt jag nöjd med mitt kaffe och tittade på ;) Var inte ens speciellt sugen så det var inte direkt en uppoffring :)
 
Usch nu svammlar jag en massa gojs!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0