pansisar..

..igår var det verkligen panchis varning på oss, men skönt var det. Kan inte komma på när vi senast bara satt och slappa i soffan en fredagskväll. Så vi gick all in med let's dance o vatten i glasen haha
Men jösses vad imponerande dom är som lär sig danserna på EN VECKA!? kan det verkligen stämma? herregu denna kroppen hade aldrig rett ut det, hade varit sjukt kul att kunna dock men...
 
Denna helgen har vi ingenting inbokat och det är SKÖNT! kommer antagligen ändra den tanken om ett par timmar när min rastlöshet har slagit till :)
 
Igår hittade vi en sån sjukt fin sak på vinden, men visst är det så att om något står i ett vindsförråd som är OLÅST så får man ta det? ;) Visst det är ju låst TILL vinden men sen är det ju så gott som fritt fram, eller? :D
 
Fick damp på allt här hemma igår, inte nöjd med något och vill göra om mer eller mindre allt, suck! Är inte direkt gratis om man säger så :/ Men MÅSTE verkligen komma på något bra i sovrummet för det ser inte klokt ut i ena hörnan, sen måste hallen åtgärdas, vardagsrummet (matsalen) måste fixas till- en myshörna med en gosig fåtölj, min golvkandelaber o lite smått o gott, ny tv, soffbord, tv-bänk (som inte ska vara en tv-bänk längre) extra rummet behöver jag nog inte ens nämna för det måste typ allt göras, suck. Nackdelen med att ha stort hemma ;)
Hade så gärna velat ha hit en heminredare som kunde hjälpa en med lite tips och ideer samt med belysning- för det om något tycker jag är svårt att få till.
 
Hur ser era planer ut för helgen, har ni några?
 
Oavsett vilket så önskar jag er en skön lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0