"Ledig"

Idag är jag "ledig" från min praktik, jösses vad skönt det var att få sova lite längre :)
Dom har någon verksamhetsdag på min praktik tillsammans med andra förskolor så det var inget för mig att göra där idag, så synd ;) MEN jag har fått jobb med mig hem, så jag är ju inte helt ledig men det ska nog gå att ordna till lite snabbt ;)
Arbetar med dokumentationen av mitt projekt och jag kan säga ett det tar galet lång tid om man ska få det bra! Min handledare tyckte vi skulle visa det för chefen i måndags, så det gjorde vi, hon gillade det och ville att vi skulle skicka det till henne sen, bra betyg kände jag med tanke på att det är enbart jag som jobbat med det :)
 
Visst ser det spännande ut ? haha
 
Solen skiner och det ser ut att vara ett fantastiskt väder, så en promenad står på schemat idag :)
 
Har egentligen ett bodypump-pass inbokat idag men har lite ont i min vad (sällan) och det är så fint väder så jag känner att det får ombokas till en annan dag :)
 
I övrigt är där inga planer idag och det känns galet skönt, har varit fullt upp varje dag innan så kan behövas en lugn dag :)
 
 
Ha en skön onsdag och NJUT av solen :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0