kola i benen...

...cyklade till praktiken idag! *Klapp på axeln* men herrejösses, tror jag fått kola i benen för dom ville verkligen inte trampa, kom till Kronprinsen och då tyckte jag att jag kämpat nog, bra där jessica, bara en liiiiiten bit kvar ;) Kom fram iaf, även om jag starkt misstrodde det mest hela vägen ;)
Kom även hem, bara en sån sak, men nu, nu kan jag knappt sätta mig ner eller resa mig haha skulle kanske vilat idag efter gårdagen bodypump :P
 
Idag ska jag ÄNTLIGEN besöka Cilla för att göra något åt detta råttbo, galen utväxt och sinnessjukt slitet, att det ska vara så svårt att boka tid till svägerskan ;) Tror jag började prata om att boka ett besök redan när jag var i Indonesien, kan säga att där behandlades håret inget vidare bra och trodde aldrig jag skulle kunna borsta ut det igen :) Äsch det är ju bara 2-3 månader sedan ;) helt galet att det är så länge sedan vi var där! tiden verkligen springer iväg!
 
Bjöd mina kollegor på mina fröknäcke igår och dom älskade dom, så kul :) Så nu har recept lämnats ut efter krav, som min kära vän sa i lördags, "att be om recept är det bästa betyget på att någon verkligen gillat det man gjort" Helt rätt!
 
 
 
Idag blir min fina farfar 90!!år, helt galet, det skulle jag aldrig trott, piggare gubbe får man leta efter. 
STORT GRATTIS FINA FARFAR!!!


Kommentarer
Linda

Du tog alltså girran idag!? :) Bra jubbat!!

Svar: haha ja jag gjorde visst det, ångrar det bittert nu när varje rörelse jag gör bränner av smärta haha men vill man vara fin får man lida pin ;)
Jessi

2014-03-06 @ 18:56:01
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0