Hej!

Jag har inte riktigt haft tid att titta in här, eller någon ork :)
Har varit full rulle mest hela tiden. Nu ska jag snart bege mig till min praktik och förbereda mig för att min lärare kommer, gillar inte det alls, och då vet jag att jag kan sakerna jag ska göra ANNARS! sjukt irriterande men men :)
 
Igår var jag på utbildning hela dagen med min handledare, sjukt intressant, väldigt tacksam att jag fick möjlighet att följa med, även om jag inte gillar anledningen till att det blev en ledig plats, min kollega blev nämligen påkörd i lördags i bil, har pratat med henne och det verkar vara ok, men ändå räligt, så nu håller vi alla tummarna att hon är frisk snart så hon kan komma tillbaka till jobb!
 
Blev mer eller mindre erbjuden ett jobb i måndags! Helt galet! Men sjukt kul, så vi får väl se vad som händer :)
 
Nej nu ska jag samla ihop mig och bege mig till VFU:n och bedömningen :/
 
Ha en skön onsdag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0