Godmorgon!

Då var det fredag igen och jag har precis ätit klart min frulle, kan ta det lugnt ett tag till då jag slipper cykla idag, skönt :)
Sambon ska köra mig, ska inom ocab på vägen hem och hämta en bil, kan bli liiite besvärligt att både cykla och köra bil hem ;)
Imorgon ska vi nämligen ta tag i det här med att rensa källarförrådet i min lägenhet, har ingen aning om vad som finns där, vet en sak och enligt hyresgäster så är där fullt, begriper inte det, när jag flyttade därifrån var det tomt! Men men enligt rykte ska där finnas en hylla som vi ska ta hem och ha i extrarummet, så hoppas det :)


Kör på lite färg idag, fröken svart har nog fått fnatt ;)

Oh just det, får nog passa på att maila min lärare nu när jag har lite extra tid, har fortfarande inte fått besked om hon kommer till mig på måndag eller onsdag, kan ju vara bra att veta :)

Ha en skön fredag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0