Fullt ös

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll! 
Började dagen med att tömma mitt källarförråd från min lägenhet, inte mycket som var mitt, och det som var mitt fanns i lägenheten när jag flyttade därifrån så det känns inte som det var mitt jobb egentligen men nu är det gjort :)


Blev en del grejor som fick följa med till tippen :)
Med det gjort fick jag med sambon till Ikea och inför skaffa en hylla, som skulle ha funnits i förrådet, och lyckades även övertala honom om ett besök på Bauhaus för mitt senaste projekt :)

Hann även med en spontanträff med fina Linda på buffén och en öl eller två :)
Livskvalité när den är som bäst!

Nu sitter sambon och jag på en buss på väg ut till Oxie, tänk att förr levde jag på denna bussen på denna sträckan idag håller jag på att avlida efter 10 minuter ;)

Ha en skön lördagskväll på er!



Kommentarer
Linda

Det var en väldigt trevlig stund på Buffén! Det får vi göra om snart! <3
Ha en härlig start på veckan finis!

Svar: Ja det var det, får vi absolut göra om ❤️
Jessi

2014-03-24 @ 05:47:48
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0