fredag igen

då var det bannemig fredag igen! Tiden springer iväg!
 
Praktiken är över för den här gångn, sorgligt på samma gång som det är lite skönt, äntligen sovmorgon igen ;)
Nu börjar allvaret och jag är orolig men det ska gå det med, skam den som ger sig!
 
Idag mår jag sådär, ont i ryggen, magen och känner mig allmänt svullen och off, men så är det vissa tider i månaden så det är bara att härda ut och göra det bästa av situationen, min utvärdering är skriven, nu ska jag bara skriva ner ännu en utvärdering (VFU:n) sen är skolan klar för idag, ska dit 15.00 och ha sista VFU-gruppträffen innan examensarbetet drar igång.
 
Hade tänkt försöka måla ett lager till på min byrå, men vet i tusan hur jag ska öppna burken :P vill ju inte kapa tummen helt ;)
 
 
Den här lilla finingen fick jag med mig hem förra veckan och nu har den påbörjat sin förvandling :)
 
Den icke så braiga kombinationen för att öppna en färgburk :/
 
efter första lagert :)
 
Måste bara ut och hitta några snygga handtag :)
 
Nej nu kallar magen på frukost, får väl ta och styra upp det :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0