folk

har fått ett bud på min lägenhet, annansen ligger fortfarande ute, på nästan 300000 mindre än vad jag begärt, jo försöka kan man ju, men hur tänker man där? Vem är så dum så att man säljer en lägenhet för 300000 mindre än det man begärt?! Det lustiga med hela historien är att budgivaren i fråga dessutom tyckte att jag skulle säga vad jag vill ha, äh jag vet inte men kanske det jag lagt ut den för!!?? Då kontrar budgivaren med att påpeka att det är väldigt dyrt för den lägenheten med tanke på vad hyra ligger på och att den inte är så stor, ja men du behöver itne köpa den!!! alltså jag blir så trött på folk! Vad vill personen i fråga, att jag ska skänka bort min lägenhet? haha
 
Har inte gjort ett dyft idag och ja nu börjar jag tröttna ganska ordentligt haha
Men inga planer ikväll heller, jaja kanske kan vara bra...
 
Sambon är iväg och kollar på fotboll, så har fått ett par timmar för mig själv, hittade en kartong i garderoben som jag länge funderat över vad som kan tänkas finnas i den och idag fick jag svaret, en massa gamla saker, dagböcker, almenackor, foto mm
Här var man inte så stor :)
 
Alltså kolla in tjockisen!! haha
 
Nej dom fotona får nog åka tillbaka till lådan och in i garderoben :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0