Ett berg!

Ett berg har flytat från mina axlar och jag har varit inne på vår skolsida (it's) flera gånger bara för att förvissa mig om att det verkligen stod G haha men jodå, G:et står kvar :) Läste även kommentaren ett par extra gånger så att jag inte kunnat ta fel på ett U och ett G haha
JAg var så säker på att jag skulle behöva göra om, när vår kursansvarige lade ut på it's om reglerna kring komplettering och omtenta så blev jag ännu mer säker på att jag inte skulle få godkänt, då började jag till och med tvivla på att det bara skulle bli komplettering, tänk vad ens nerver kan göra mot en :)
 
Fick med mig sambon upp till stan en runda, han hade sett en annons om att Stadium hade bra priser på joggingskor och eftersom mina "nya" joggingskor fortfarande inte är sköna utan att jag får sinnessjuka skoskav VARJE gång jag går i dom (ursköna när jag är på gymmet) så behöver jag verkligen ett par nya ute skor men icke! helt utsålt (på dom billiga, såklart) fanns dyrare men då tyckte jag inte det var värt det (har ju egentligen inte råd så det var kanske lika bra) haha
 
Hade en bra produktiv dag på praktiken, som jag nämnt tidigare så har vi flera projekt på G och idag kom vi en bra bit på det ena projektet, känner att tiden springer iväg, nu är det bara EN VECKA kvar! Men men, det är ju trotsallt en HEL vecka kvar (räknat med imorgon) ;)
 
Hoppas allt är bra med er fina läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0