beslutångest...

...alltså jag får sån sinnessjuk ångest av det här med min lägenhet och hitta nya hyresgäster, jag mår uppriktigt dåligt av att behöve meddela någon att dom inte får den, varför får jag det? Jag känner ju inte ens människorna! Tycker det är väldigt jobbigt och skulle kunna börja grina som ett litet barn på grund av denna ångest!
 
Var ett supergulligt par där och tittade idag, från Island, så det enda jobbiga är att dom inte pratar svenska, men å andra sidan kan man ju engelska, bara det att det är behändigare på svenska, nähä? ;)
Sen var en kompis bror där, alltid jobbigt när det är någon som man "känner", kan väl inte påstå att jag känner honom jätteväl men jag vet ju mer än väl vem han är och om honom haha
Sen har jag ett gulligt par som för tillfället befinner sig i Indonesien, men är dock svenskar :) Sen ska vi inte ens nämna alla gulliga/trevliga/snälla mail jag fått, ett fåtal var märkliga o väldigt kortfattade, dom har jag lättare för att tacka nej till på grund av att jag ändå har fått in så många intresanter :)
 
Att det inte blivit lättare, har ju trotsallt gjort detta ett par gånger nu, men nej lika jobbigt varje gång! Suck!
 
Tog lite foto i lägenheten när jag ändå var där, alltså herregud vad dom har mycket saker där, men väldigt fint på samma gång! Så sjukt impad hur dom reder ut att bo två där haha
Hade jag och Fredrik bott där hade vi nog tagit livet av varandra efter en vecka (om vi ens klarat så länge) haha
 
Nej men om ni har något bra tips på vem som ska hyra min lägenhet, varsågoda och dela med er :)
 


Kommentarer
Linda

Kör "första bästa till kvarn" ;) Dom första som verkar lämpliga borde ju få den. Inte heller fel att känna till vad det är för folk!?
Kan ju kännas tryggt för din egen del :)
Det blir nog bra ska du se! <3

2014-03-04 @ 21:06:37
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0