ännu en helg till ända...

...tänk att helgen går så fort, tyckte precis det var fredag eftermiddag ;)
 
Lördagen spenderade jag med att gå och små fixa hemma i min ensamhet, urskönt :) Sambon var på fotboll. Fick äntligen lagt trallen som blåste upp i stormen och julbelysningen på balkongen har äntligen kommit ner :) När jag ändå var igång så tog jag en liten städning :)
Sedan mötte jag upp grabbarna på buffen där vi tog en öl eller två ;)
 
Kvällen skulle egentligen spenderats med två gamla arbetskollegor, numera vänner, men det blev instält på grund av sjukdom så då blev lördagskväll fri. Gick till maxi och handlade mat som vi sedan åt hemma hos svägerskan, där vi satt och snacka en massa skit :)
 
En irish och en efterrätt :)
 
Idag har jag skrivit kontrakt med mina nya hyresgäster! Så nu får jag bara hoppas att allt kommer flyta på lika bra som det gjort tidigare :)
 
Söndagen avslutades med firandet av farfar som fyllde 90 i torsdags! Pigg gubbe det där :)
 
Fina farfar i sin MFF halsduk :)
 
 
Ha en skön söndagskväll!


Kommentarer
Linda

Låter som en vinnarhelg! :)

2014-03-09 @ 19:47:52
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0