20 år!!!

Idag fyller min lilla kusin 20 (!!!) år!!! Vad händer här? Minns allt för väl när han var en liten söt pojke som jämt kom rusande mot mig med öppna armar och skulle berätta för ALLA vem jag var ;) Tror dock inte att hans dagmamma var fullt lika nöjd efter ett x antal år med detta :P
 
Idag har det varit helt underbart väder! Tänk vad lite som krävs för att man ska känna sig piggare och bli lite gladare :)
Bytte ut cykelsalen mot en cykeltur till praktiken och hem samt en liten promenad i det ljuvliga väder när jag slutade, kände mig supernöjd med det valet :) Gäller att passa på, dom visade på nyheterna att det ska komma snö/snöblandat till helgen, måtte det vara fel! Nu vill jag ju ha VÅR!!! :)
 
I övrigt har det varit en dyster dag, om jag pratar om min träning/bantning eller vad man nu kallar det ;)
Mätte och vägde mig i morse och det var ingen upplyftande syn! Kan ju bli knäckt för mindre, men men bara att kämpa på och trampa vidare på hojjen till praktiken och hem, lite merän en mil gratis träning- tackar för det :)
Visst några ställen på kroppen visade måttbandet minus, men något ställe visade det plus och det var ju inte så jäkla upplyftande, men jag låtsas att det var för jag var så stressade i mätningen och inte gjorde rätt ;)
 
Bakade nya fröknäcke idag, kan behövas när suget på något gott faller på :)
Och på tal om fröknäckena så kom jag på att jag inte lagt dom i någon burk än, så det får jag nog ta och ordna omgående, innan jag glömmer det igen ;)
 
 


Kommentarer
Linda

Vi kämpar på snäckan, så jävla svårt kan det ju inte vara?! :)
Hoppas vi kan ta en promenix tillsammans snart!? KRAMAR

2014-03-11 @ 00:50:03
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0