1:a dagen!

1:a dagen på praktiken är gjord! Kändes oförskämt bra, barnen kom ihåg mig och jag kom bannemig ihåg allas namn också haha
Blev en riktig prövning när vi hade samling och min handledare frågade barnen om dom kände igen vem jag var och det gjorde dom ju :) Men då frågar hon mig om jag kommer ihåg alla barnen haha, puh det gick hur bra som helst :)
Blev inte två studenter på min avdelning, vi fick inte av min förra handledare och jag tror nog om jag ska vara helt ärlig, att det är bäst så :)
 
Stack iväg på ett cykelpass på Kronborg med Linda, majj gadd vad jobbigt det var, trodde jag skulle avlida ett tag ;)
Det sägs att RPM ska vara det tuffaste men jag vet i tusan, RPM:et känns nästan som en barnlek i jämförelse med denna galna kvinnas pass, men nu är det riktigt skönt och jag känner mig sjukt nöjd :)
 
Nu ska jag återgå till att vila upp mig i soffan :)
 
Ha en skön måndagkväll på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0