snörvel, host, snörvel...

...nu är det helt ok om denna j*kla förkylning vill försvinna, för gott!
 
Idag ska jag på ett nytt jobb!!! Lite pirrigt, kommer känna mig helt galet lost men får sitta som ett plåster på min lilla (??) kusin ;) Det är tack vare honom som jag fått det, eftersom det inte gått lika bra på jobb på förskolor denna sommaren så stod jag helt plötsligt utan jobb, panik! Så denna veckan ska jag jobba kväll, börjar 14.40-00.10, kan bli intressant, har inte jobba sådana tider sedan Ocab och det är ett bra tag sedan jag slutade där ;)
 
Det bästa är att jag är ledig hela förmiddagen och bara kan slappa och ta det lugnt eftersom de allra flesta jobbar då, det sämsta är att jag inte kan ha något socialt liv eftersom alla jobbar när jag är ledig och är lediga när jag jobbar haha
Jaja, det är ju bara tillfälligt så det är nog inga som helst problem :)
 
nej om jag ska organisera mig lite, flytta bilen, fixa lunch, ordna matlådor- suck jag är sämst på det, men får väl bli ordentlig denna veckan ;)
 
Ha en skön solig måndag ni som är lediga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0