jodåsåatt...

.. idag tog jag äntligen tag i mig själv och asade iväg mig till gymmet för ett pass RPM, sjukt svettigt och härligt! Fick till och med med mig Emelie, trevligt! Så mycket roligare att ha sällskap, inte för att man reder ut att säga något till varandra under passet men innan och efter ;)
Herrejösses vad kass kondis man har! Att man inte bara lär sig att INTE skippa sin träning! Det är som sambon sagt ibland, kan man inte offra två-tre timmar i veckan på sig själv?! JO det kan man! Så denna veckan är dagens pass och onsdags passet bokat, tänkte även försöka ta mig iväg på lördag förmiddag, antingen på ett pass eller "bara" i gymmet :) Man vet ju att man mår så mycket bättre så jag förstår inte varför jag är så satans bra på att komma på ursäkter för att INTE gå! Skärpning Jessica!
 
Idag var jag tillbaka på ett av "mina" ställen. Sist jag jobbade där (i höstas) fick jag ett fruktansvärt tråkigt besked (på telefon) som ssparkade undan mina fötter totalt och det kändes lite vemodigt att åka dit idag (gamla känslor kom upp) och idag när jag skulle ha rast hade jag flera missade samtal på min lur (som sist) och med skakiga händer ringer jag upp eurovoice och fasar för vad jag ska få höra, började inte så bra och var lite orolig är jag ringde tillbaka MEN denna gången var det ett positivt samtal! TACK som faaan! sjukt glad och tacksam! Så nu ska beslut fattas :)
 
Hade tänkt visa lite bilder från de senaste dagarna men tekniken vill inte som jag, så de fick bli ett "tråk" inlägg med endast text ;)
 
Ha en skön måndagskväll!
 
Ps. måste bara tillägga att jag fortfarande ligger före sambon i VM-tipset :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0