fotbolls VM, rödvin och jordgubbar

så ser vår fredagskväll ut :) Kan meddela alla som inte själv kommit på det/märkt det att jordgubbar och rödvin INTE går ihop ;) Sjukt äkligt, men var för sig- URGOTT :D
 
Antar att den kommande månaden kommer bli en måand med mycket fotboll här hemma då sambon typ ser ALLT- suck! Har ett VM-tips genom sambons jobb och än (två matcher, en tredje på gång) ser mitt betydligt bättre ut än sambons :D Tror inte han är så nöjd med det ;)
 
Har arbetat färdigt en av två veckor under denna sommaren! ;)  Trivs jättebra där, urhärliga ungar (är dom väl nästan överalllt men) trevlig personal och mysigt ställe, ett litet ställe med bara två avdelningar :) Har fyra dagar kvar att jobba där, hoppas dom behöver mer :))
 
Har en helg framför oss utan en endast planerad "aktivitet", känns märkligt då förra helgen var helt galet hektisk för mig iaf :) Hade tjejträff med gamla tjejgänget på fredagen som avslutades på Etagé- herrejösses, det var inte igår var man var där, och det är nog tur ;) men vi hade trevligt, några drinkar och en massa dansande så var vi tanter nöjda :)
inledde utgången med en mojito hemma hos Sandra, då Lena ansåg att de förra glasen var aningens för små så letades det fram vaser istället ;)
(syns inte så bra på bilden)
Petro hade köpt med sig en superb "present" en bok om tjejträffar, där man ska fylla i varje gång man ses, var man var, vem som var med, när det var, vad man åt, bästa samtal osv, supertrevlig! OCH den fylldes i :D
 
Ha en skön fredag och njut av helgen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0