Till salu!

Då har dagen kommit som jag tagit beslutet av verkligen göra mig av med min fina underbara härliga lägenhet! Som jag har älskat den och sörjt att jag och sambon inte kunde bo i den när det blev tal om att flytta ihop. När jag flyttade hem till honom kände jag att jag bytte ner mig, jag flyttade "bort från stan" (folkets park), sunkigt badrum och lite mindre fräsch lägenhet även om hans kök var ny renoverat, men jag antar att har man en lägenhet som man bara älskar och trivs så bra i så tror jag att det är lätt att det blir så.
Denna lägenheten som vi bor i idag har jag samma känsla för som jag hade när jag först såg min lägenhet, att HÄR SKA JAG BO! Det är en häftig känsla, att man kan känna det direkt :)
 
  
Köket.                                                                                Vardagsrummet
 
  
Väggen i vardagsrummet. Efter första hyresgästerna och efter mig, undra vilken som är vilken ;)
 
  
Hallen/köket :)
 
  
Vardagsrummet (sovrummet skymtar på andra sidan väggen)                 Sovrummet
 
Sovrummet (innan garderoben byttes ut)
 
Lite skillnad på när jag bodde där och nu :) Nog för att jag hade mycket saker men dom som bor där nu har ta mig tusan ännu mer haha  Väldigt fint dock :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0