Sötnos!

Idag var jag en sväng hemma hos en vän och f.d klasskamrat och hälsade på. Drack kaffe och snackade skit, supertrevligt! OCH jag fick äntligen träffa hennes lilla söta guldklimp! <3
 
Vi satt o prata om en massa saker som händer och hur man reagerar/känner inför det och hur vissa saker förändras och ändå blir bra, ja det är väl bara att inse att saker och ting förändras med åren och antingen accepterar man det och går vidare eller så får man göra något åt det och se till så att det blir så bra som möjligt.
 
Fick ett litet "wake-up call" i höstas. Även om man inte vill inse/erkänna det så är det bara att inse att vissa saker/personer behöver man inte mer, de fanns där kanske bara den perioden av någon anledning. Att sluta lägga ner en massa energi på saker och ting som inte genererar i någon retur energi, om det "makes sense"
 
Jaja, trevligt var det iaf idag!
Sen promenerade jag hem, luft OCH motion på en och samma gång ;)
Tog tag i saken med att städa och påbörja tvättningen, känner mig väldigt redig, kanske kan ha nåt att göra med att jag egentligen behöver plugga haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0