Söndag...

...och dagen innan det är dags för att ta itu med sitt liv igen! :) Vet inte hur många gånger jag/vi sagt det men nu är det iaf dags igen :)
Under semesterns sista dagar bestämde sambon och bror att de skulle gå ner tio kilo till juni, lite som en tävling, vet iofs inte riktigt vad som hände om man klarade det eller om man inte klarade, bortsett från att man då tappat tio kilo haha
Iaf så införskaffades det en våg och alla vägde sig (var ju tvungna att kolla före vikten) och alla hade gått upp utom jag (!!!) helt obegripligt men väldigt kul, tror dock det är musklerna som försvunnit efter utebliven träning under hela hösten! Men nu är det då dags att komma igång igen, måtte det gå vägen detta året! Har dock "tappat" min träningskompis som blivit mamma, så hon är ursäktad ett litet tag till ;)
 
så vi får väl se hur det kommer gå för oss allihopa, håll tummarna! :)
 
 
 
funderar på att testa denna, jag menar 28 dagar borde man väl ändå reda ut :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0