Slappar!

Idag blir det inte mycket gjort här hemma och det är faktiskt ganska skönt!
Försöker få ordning på min ipad, den ligger oftast orörd väldigt långa perioder och samlar på sig en massa mög som inte fixas efterhand och nu hänger den sig bara på grund av det, suck!
Ganska dyr sak att bara ha för att lyssna på spotify hemma haha Men jag gillar den :)
 
Sitter o kollar på revange, har inte sett det på evigheter och ändå hänger man med på det mesta :) Snacka om intriger haha
 
kommer ingen vart med detta inlägget känner jag haha Sitter kvar på samma plats som jag gjorde  för ett par timmar sedan, men nu har revange bytats ut mot nåt matlagningsprogrm haha
Sitter här och känner att jag VERKLIGEN måste börja skärpa mig och röra på mig, äta vettigt och framförallt hålla det! Är riktigt peppad på att ta tag i mitt liv och ändå går det inte så bra! Suck! Jaja, bara att kämpa på!
 
Hejja hejja!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0