Redovisning!

Då var det dags för sista redovisningen på denna kursen, på höstterminen, vilket betyder att nu är det bara ETT ÅR KVAR PÅ UTBILDNINGEN!!!!
 
Ska bli så himla skönt att bli färdig och komma in i de riktiga rutinerna igen som man får när man jobbar, oavsett hur skönt det än är att ha lediga dagar mitt i veckan så är det bannemej värt det att börja jobba varje dag! Ekonomin blir en helt annan, man kan planera mer som man vill, oooo vad jag längtar! Det enda sorgliga är att man inte kommer träffa sina gruppisar längre :( Har haft världens tur som hamnade i en sån bra grupp redan dag ett, så orolig jag var för det innan haha
 
Nej nu måste jag kila så jag inte blir för senad till skolan, snöskitvädret förstör mina planer på att cykla och därmed ha gott om tid kvar hemma, mög!
 
Ha en skön torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0